Object

Title: Pozycja Polski na arenie międzynarodowej jako wynik celowych działań komunikacyjnych

Title in english:

International Position of Poland as a Result of Communication Activities

Creator:

Daszkiewicz, Magdalena ; Waniowski, Paweł

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 15-27

Abstrakt:

Building a favourable image is one of the ways of creating competitive advantage of the country. To successfully manage the process of image formation Poland must conduct coordinated and long-term communication activities. In the article we describe key areas and factors influencing perception of our country. We took into consideration among other things elements of identity, main communication activities and institutions responsible for the image of Poland. The article presents also issues concerning the image of Wroclaw, as the example of the relationship between regional promotional activities and country's international position.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:138185

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information