Object

Title: Sukces innowacji produktowej na współczesnym rynku i jego determinanty na wybranych przykładach

Title in english:

The Success of Product Innovation on the Modern Market and its Determinants - by Selected Examples

Creator:

Miłota, Krzysztof

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 122-132

Abstrakt:

Manufacturers introduce thousands of innovations into the market, but only few of them successfully. There are a few deciding factors that make some of them bring profits. Among those factors we the crucial ones: the ability to reach both potential consumer's attention and the nearest shop as well as the ability to manage perceived risk. Experiences of companies like Maspex that introduce several dozen of innovations per year enable them to act effectively in both mentioned areas, and should be analyzed by scientists. This will lead us to better understanding of the market mechanism.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:138230

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information