The Importance of Internet in Customer Relationship Management of the Polish Market
Pukas, Anetta ; Żyminkowski, Tomasz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 108-121
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 17, 2025
Jul 23, 2025
40
https://dbc.wroc.pl/publication/176977
| Edition name | Date |
|---|---|
| Znaczenie Internetu w zarządzaniu relacjami z klientem na rynku polskim | Nov 17, 2025 |
Pukas, Anetta
Pukas, Anetta Styś, Aniela. Promotor Daszkowska, Marianna Elżbieta. Recenzent Drewiński, Marek. Recenzent
Pukas, Anetta
Żyminkowska, Katarzyna Żyminkowski, Tomasz
Daszkiewicz, Magdalena Pukas, Anetta
Daszkiewicz, Magdalena Mazurek, Edyta Pukas, Anetta