Struktura obiektu
Tytuł:

Znaczenie Internetu w zarządzaniu relacjami z klientem na rynku polskim

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Importance of Internet in Customer Relationship Management of the Polish Market

Autor:

Pukas, Anetta ; Żyminkowski, Tomasz

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 108-121

Abstrakt:

The Internet's growth as an electronic medium and tool of commerce has brought tremendous changes in market competition, especially on the ED market. This article presents the impact of the Internet technology on CRM-area. From a marketing perspective, the Internet can be described.as a communication tool, customer service method, and selling way. On the other hand, the Internet can assist companies in tree ways: understanding customer behaviour, providing personalized services and requiring customer loyalty. The authors present characteristics and examples of the utilization of Internet technology in Polish and other European firms, where the CRM-philosophy is developed.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: