Struktura obiektu
Tytuł:

Niska cena jako narzędzie kreowania przewagi konkurencyjnej

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Low Price as a Tool in Creating Competitive Advantage

Autor:

Waniowski, Paweł

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 146-155

Abstrakt:

The price competition is one of the basic ways of creating competitive advantage. On the Polish market it has the special meaning for a high price elasticity of demand in many lines and very intensive competition. These factors cause that the price competition on the Polish market is very high. This article presents also the rules of the price competition and many examples of the low price applications both by chain stores and on local markets.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: