From marketing management to knowledge management
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1141, s. 396-405
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1141 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Aug 10, 2025
Aug 10, 2025
13
https://dbc.wroc.pl/publication/177827
| Edition name | Date |
|---|---|
| Od zarządzania marketingowego do zarządzania wiedzą | Aug 10, 2025 |
Śnihur, Janusz
Śnihur, Janusz Noga, Marian. Promotor Bogacka-Kisiel, Ewa Maria. Recenzent Pietrzak, Bogusław Jerzy. Recenzent
Śnihur, Janusz
Mazur-Łukomska, Karolina Śnihur, Janusz
Moszkowicz, Krystyna Bembenek, Bogusław