Object

Title: Najważniejsze czynniki warunkujące stosowanie marketingu relacji przez polskie biura podróży

Creator:

Dudek, Andrzej ; Michalska-Dudek, Izabela

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Gospodarka a Środowisko (6); 2006; nr 1145, s. 213-221

Abstrakt:

The hereby article presents the core concept of relations marketing and survey results aimed at the assessment of relations marketing principles application in the performance of travel agencies in Poland. Following the implementation of classification trees method there were distinguished most important, for a given population, factors that determine an approach towards the problem of relations marketing application. These turned out to be the size of enterprises measured by means of the number of employed staff as well as the type of conducted business activity. (original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:139282

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1145 ; Gospodarka a Środowisko, 6 ; Wybrane problemy funkcjonowania samorządu terytorialnego i przedsiębiorstw

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Objects Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information