Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wydział Gospodarki Regionalnej i Turystyki w Jeleniej Górze 2006, s. 264 ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U. Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Sygnatura: DR JG 74 ; oai:dbc.wroc.pl:140452
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
1 paź 2025
1 paź 2025
6
https://dbc.wroc.pl/publication/179311
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Markowe produkty turystyczne jako czynnik zrównoważonego rozwoju obszarów przyrodniczo cennych | 1 paź 2025 |
Szczepanowski, Adam Edward