Analiza wydatków na reklamę w Polsce na tle wybranych państw europejskich w latach 1996-2000
Group publication title:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Title in english:Analysis of advertising expenditures in chosen European countries 1996-2000
Creator:Skowronek-Grądziel, Agnieszka ; Bartoszewicz, Bartłomiej
Description:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 117-127
Abstrakt: Publisher:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Place of publication: Date: Resource Type: Language: Relation:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych
Rights:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Access Rights:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Location:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Coverage: