Analysis of advertising expenditures in chosen European countries 1996-2000
Skowronek-Grądziel, Agnieszka ; Bartoszewicz, Bartłomiej
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 117-127
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
5 paź 2025
5 paź 2025
10
https://dbc.wroc.pl/publication/179513
| Edition name | Date |
|---|---|
| Analiza wydatków na reklamę w Polsce na tle wybranych państw europejskich w latach 1996-2000 | 5 paź 2025 |
Skowronek-Grądziel, Agnieszka
Skowronek-Grądziel, Agnieszka
Skowronek-Grądziel, Agnieszka
Skowronek-Grądziel, Agnieszka Kołwzan, Barbara
Galanc, Tadeusz Kołwzan, Wiktor Pieronek, Jerzy Skowronek-Grądziel, Agnieszka Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Galanc, Tadeusz Kołwzan, Wiktor Pieronek, Jerzy Skowronek-Grądziel, Agnieszka Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja
Bartoszewicz, Bartłomiej Garbicz, Bartłomiej