Applying conjoint analysis within TV offer preferences research
Hetmańska, Swietłana ; Zdobylak, Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 76-86
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Oct 5, 2025
Oct 5, 2025
15
https://dbc.wroc.pl/publication/179505
| Edition name | Date |
|---|---|
| Zastosowanie conjoint analysis w badaniach preferencji dotyczących oferty TV | Oct 5, 2025 |
Hetmańska, Swietłana