An attempt to identify the particularities of Polish FMCG market
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 106-116
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
5 paź 2025
5 paź 2025
37
https://dbc.wroc.pl/publication/179512
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Próba identyfikacji specyfiki rynku FMCG w Polsce | 5 paź 2025 |
Dziechciarz, Marta
Dziechciarz, Marta
Dziechciarz, Marta
Dziechciarz, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta Walesiak, Marek. Promotor