Przykłady marketingowych zastosowań metod klasyfikacji w segmentacji rynku dóbr trwałego użytkowania
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (14); 2007; nr 1169, s. 523-532
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1169 ; Taksonomia 14
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
17 lis 2025
13 lis 2025
8
https://dbc.wroc.pl/publication/180573
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Marketing Applications of Cluster Analysis to Durables Market Segmentation | 17 lis 2025 |
Dziechciarz, Marta
Dziechciarz, Marta
Dziechciarz, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta
Dziechciarz-Duda, Marta Walesiak, Marek. Promotor