Obiekt

Tytuł: Marketing Applications of Cluster Analysis to Durables Market Segmentation

Title in english:

Przykłady marketingowych zastosowań metod klasyfikacji w segmentacji rynku dóbr trwałego użytkowania

Creator:

Dziechciarz, Marta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (14); 2007; nr 1169, s. 523-532

Abstrakt:

W opracowaniu podjęto problem zastosowań metod analizy skupień. Szczególną uwagę poświęcono zastosowaniom marketingowym. Metody klasyfikacji oferują szereg możliwości aplikacyjnych w zagadnieniach marketingowych, również w segmentacji rynku dóbr trwałego użytkowania. W pracy przeanalizowano specyfikę zastosowań do segmentacji rynku konsumentów dóbr trwałego użytkowania jako ilustrację możliwości aplikacyjnych. Na podstawie literatury przedmiotu przytoczono przykładową procedurę segmentacyjną oraz przedstawiono typologię metod stosowanych w segmentacji rynku. Zestawiono wybrane przykłady praktycznego wykorzystania tej grupy metod wielowymiarowej analizy statystycznej w segmentacji rynku dóbr trwałego użytkowania.

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:141740

Language:

eng

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1169 ; Taksonomia 14

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji