Struktura obiektu
Tytuł:

Zastosowanie conjoint analysis w badaniach preferencji dotyczących oferty TV

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Applying conjoint analysis within TV offer preferences research

Autor:

Hetmańska, Swietłana ; Zdobylak, Joanna

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 76-86

Abstrakt:

Conjoint analysis is the method that is used for analysing preferences. For the first time it was used for psychometrical research by mathematical psychologist Luce and statistician Tukey. The main goal of this article is to illustrate conjoint analysis procedure with an example that deals with TV programs preferences. In this article there were also described advantages and disadvantages of some tools used in conjoint analysis.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: