Applying conjoint analysis within TV offer preferences research
Hetmańska, Swietłana ; Zdobylak, Joanna
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 76-86
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
5 paź 2025
5 paź 2025
15
https://dbc.wroc.pl/publication/179505
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Zastosowanie conjoint analysis w badaniach preferencji dotyczących oferty TV | 5 paź 2025 |
Hetmańska, Swietłana