Obiekt

Tytuł: Afiliacja jako zoptymalizowana kosztowo forma rozwoju biznesu

Tytuł odmienny:

Affiliate Marketing as a Cost-optimised Form of Business Development

Autor:

Bakalarczyk, Alicja

Współtwórca:

Biernacki, Michał. Redaktor ; Kowalak, Robert. Redaktor

Opis:

Cytuj jako: Bakalarczyk, A. (2025). Afiliacja jako zoptymalizowana kosztowo forma rozwoju biznesu. W: M. Biernacki i R. Kowalak (red.), Rachunkowość (s. 17-26). Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Abstrakt:

Artykuł ma na celu przedstawienie korzyści wynikających z wyboru afiliacji. Zaprezentowano marketing afiliacyjny jako efektywny model oparty na wynikach, umożliwiający przedsiębiorstwom zwiększenie zasięgu i optymalizację kosztów działań promocyjnych. Omówiono trzy warianty programów afiliacyjnych, analizując ich strukturę, opłacalność oraz wpływ na zaangażowanie afiliantów. Zaprezentowane modele ukazują potencjał afiliacji jako skalowalnego narzędzia wspierającego rozwój sprzedaży. W artykule wykorzystano następujące metody badawcze: krytykę piśmiennictwa oraz studium przypadku.

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2025

Typ zasobu:

rozdział

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/2025.56.6.02 ; oai:dbc.wroc.pl:140702

Język:

pol

Powiązania:

Debiuty Studenckie ; Debiuty studenckie 2025

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-SA 4.0

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Tytuł publikacji grupowej:

Debiuty Studenckie

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

7 paź 2025

Data dodania obiektu:

7 paź 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

17

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/179551

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji