Struktura obiektu
Tytuł:

Typologia konsumentów dóbr i usług kultury

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Typology of Consumers of Cultural Goods and Services

Autor:

Sobocińska, Magdalena

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 56-64

Abstrakt:

The article presents the typology of consumers of culture goods and services. On the basis of primary data analysis it can be singled three types of culture consumers out. The first type of culture consumers treats the participation in culture as a form of individual development' and communications with creators, artists and other people. The second type of consumers is created by people for which participation in culture is the form of cultural education.The third type is built by consumers whose participation in culture is the form of relax.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: