Struktura obiektu
Tytuł:

Analiza i ocena technik kreatywnych wykorzystywanych w krajowej reklamie prasowej

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Analysis and Assessment of Creative Execution Formats Used in Domestic Press Advertising

Autor:

Woźniczka, Jarosław

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 65-74

Abstrakt:

The article presents results of an analysis of 250 domestic press advertisements. The main focus was on the most common creative formats used in the advertising. The analysis is a part of a bigger research project on creative planning in domestic press advertising. As a result of the analysis, a dozen or so creative planning in domestic press advertising. As a result of the analysis, a dozen or so creative formats were identified and the characterized. Afterwards, an analysis of the frequency of each format in sample was earned out, followed by identifying relations between a type of format and categories of products being advertised. It was also noted how many advertisements use single or multiple creative formats.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: