Analiza i ocena technik kreatywnych wykorzystywanych w krajowej reklamie prasowej
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The Analysis and Assessment of Creative Execution Formats Used in Domestic Press Advertising
Autor: Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 65-74
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: