The Analysis and Assessment of Creative Execution Formats Used in Domestic Press Advertising
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 65-74
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 17, 2025
Oct 10, 2025
13
https://dbc.wroc.pl/publication/179708
| Edition name | Date |
|---|---|
| Analiza i ocena technik kreatywnych wykorzystywanych w krajowej reklamie prasowej | Nov 17, 2025 |
Woźniczka, Jarosław
Woźniczka, Jarosław
Woźniczka, Jarosław
Woźniczka, Jarosław
Woźniczka, Jarosław (1964- ) Drewiński, Marek. Promotor