Struktura obiektu
Tytuł:

Public relations w tworzeniu wizerunku przedsiębiorstw na rynku polskim

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Public Relations in Corporate Image Formation on the Polish Market

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 77-85

Abstrakt:

The purpose of the article was to establish and evaluate the use of public relations in corporate image creation. We analyzed the situation in the field of public relations on the Polish market. The analysis was carried out on the basis of questionnaire research and in-depth interviews. The research was concerned with exploring: the place public relations take in creating corporate image, problems of organizing and planning corporate public relations, the use of marketing research in public relations activities, the role of public relations in communication with different publics. We also made an attempt to identify models of public relations used by firms operating on the Polish market.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: