Struktura obiektu
Tytuł:

Wizerunek organizacji niedochodowych - znaczenia i kreowanie

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Image of Non Profit Organizations - the Role and Creating

Autor:

Iwankiewicz-Rak, Barbara

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (3); 2007; nr 1171, s. 86-96

Abstrakt:

The paper presents the role of image of non profit organizations and its influence on creation of social backing and financial support as well as work of volunteers. The public relations activities aiming inwards organization integrate members around mission and fulfilling the goals, making company firm. Whereas adaptation of public relations instruments in looking after links between organization and stakeholders creates partnership and loyalty of volunteers, donors and supporters of organizations. It serves fulfilling the social goals.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1171 ; Marketing, vol. 3 ; Problemy teorii i praktyki marketingu

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: