Fairs as an element of marketing strategy used by transport and logistic enterprises
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Strategie i logistyka w sektorze usług. Strategie na rynku TSL ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 235
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
18 paź 2022
12 lis 2012
158
159
https://dbc.wroc.pl/publication/19935
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Targi jako element strategii marketingowej przedsiębiorstw transportowych i logistycznych | 18 paź 2022 |
Gębarowski, Marcin
Gębarowski, Marcin Siemieniako, Dariusz
Instytut Historii Architektury Sztuki i Techniki Politechniki Wrocławskiej
Ossowski, Marek Zackiewicz-Brunke, Beata
Zawadzki, Piotr