Human factor as a determinant of logistic management quality in service sector companies
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 234 ; Strategie i logistyka w sektorze usług. Logistyka w nietypowych zastosowaniach
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Oct 18, 2022
Nov 30, 2012
2 466
2463
https://dbc.wroc.pl/publication/20413
Edition name | Date |
---|---|
Czynnik ludzki jako element jakości zarządzania logistycznego w firmach usługowych | Oct 18, 2022 |
Buchelt, Beata
Kostrzewa, Martyna Zieliński, Grzegorz
Konieczna, Barbara Olszewska, Barbara. Promotor Duraj, Jan Antoni. Recenzent Gableta, Małgorzata Elżbieta. Recenzent
Wincewicz-Bosy, Marta
Cichosz, Marzenna Pluta-Zaremba, Aneta