Obiekt

Tytuł: Kreowanie marki B2B. Aspekt korzyści racjonalnych i emocjonalnych

Tytuł odmienny:

B2B branding. Aspect of rational and emotional benefits

Autor:

Hajdas, Monika

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 84-95

Abstrakt:

Autorka prezentuje istniejące koncepcje budowania marki na rynkach B2B, opierając się na studiach literaturowych oraz badaniach empirycznych o charakterze jakościowym. Zwraca uwagę na dominację badań dotyczących racjonalnych aspektów podejmowania decyzji na rynkach B2B oraz racjonalnych korzyści marki B2B. Autorka prezentuje pogląd, że budowanie marki B2B jedynie w oparciu o korzyści racjonalne nie pozwala w pełni wykorzystać potencjału marki. Decyzje na rynkach B2B nie mają bowiem charakteru wyłącznie racjonalnego, ale także emocjonalny (bezpieczeństwo, akceptacja społeczna i samozadowolenie). Jako główne narzędzie budowania i komunikowania emocjonalnych korzyści autorka wskazuje sprzedaż osobistą. Badania empiryczne dotyczą postrzegania przez menedżerów roli sprzedaży osobistej oraz jej wykorzystania w budowaniu marki B2B

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2012

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:26893

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-07-31

Data dodania obiektu:

2015-04-13

Liczba wyświetleń treści obiektu:

839

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

838

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/29765

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji