Obiekt

Tytuł: Wpływ mediów na skuteczność działań komunikacyjnych

Tytuł odmienny:

Influence of media on the effectiveness of communication actions

Autor:

Żabiński, Ryszard

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 126-138

Abstrakt:

W artykule przedstawiono zagadnienia związane z pomiarem efektywności działań komunikacyjnych przedsiębiorstwa za pośrednictwem mediów. Przeanalizowano, które sektory w polskiej gospodarce w latach 2009-2010 były najczęściej opisywane przez media, jak również przedstawiono najbardziej medialne firmy z tych sektorów. Analizowano, jakie związki występują pomiędzy liczbą i wydźwiękiem publikacji prasowych o spółkach a ich wynikami w osiąganiu wskaźników marketingowych i finansowych. Określono również czynniki, które w analizowanym okresie w największym stopniu wpłynęły na zwiększenie medialności spółek

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2012

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:26898

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-07-31

Data dodania obiektu:

2015-04-13

Liczba wyświetleń treści obiektu:

94

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

94

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/29769

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji