Struktura obiektu
Tytuł:

The designing of customer management strategies using ICT tools in Pure Jatomi

Tytuł publikacji grupowej:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics

Tytuł odmienny:

Business Informatics

Autor:

Idzikowski, Wojciech ; Cieśliński, Wojciech B.

Temat i słowa kluczowe:

customer value management ; sports association ; electronic communication ; zarządzanie wartością klienta ; organizacja sportowa ; komunikacja elektroniczna

Opis:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2014, Nr 4 (34), s. 85-93

Abstrakt:

The article presents the model of designing a customer management strategy using business ICT tools within a global sports association named Pure Jatomi. First, the basic categories essential for reaching a target of the project are explained (this section presents the results of literature analysis).Next, the general model of designing a customer management strategy (shown as a process map as well, developed on the basis of results of empirical investigation) is shown. Finally, ICT tools which enable acceleration of CLV growth (CLV = Customer Lifetime Value) are presented

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2014

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/ie.2014.4.09

Język:

eng

Powiązania:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2014, Nr 4 (34)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: