Marketing of OTC medicines in Poland on the example of television advertising
Woźniak-Holecka, Joanna ; Grajek, Mateusz ; Sobczyk, Karolina ; Mazgaj-Krzak, Kamila ; Holecki, Tomasz
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
24 lip 2023
17 lip 2015
580
581
https://dbc.wroc.pl/publication/31481
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ekonomiczno-społeczne konsekwencje reklamy w segmencie leków OTC | 24 lip 2023 |
Sobczyk, Karolina Woźniak-Holecka, Joanna Holecki, Tomasz
Woźniak-Holecka, Joanna Sobczyk, Karolina
Sobczyk, Karolina Szałabska, Dorota Woźniak-Holecka, Joanna Holecki, Tomasz Jaruga, Sylwia
Sobczyk, Karolina Holecki, Tomasz Woźniak-Holecka, Joanna Wróblewski, Michał
Sobczyk, Karolina Szałabska, Dorota Jędryszek, Karolina Woźniak-Holecka, Joanna
Holecki, Tomasz Woźniak-Holecka, Joanna Bocionek, Agata
Wiktor, Jan W.