Branding in tourism: examples of its use by NationalTourism Organizations (NTO) in selected states
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 304 ; Gospodarka turystyczna w regionie. Rynek turystyczny - współczesne trendy, problemy i perspektywy jego rozwoju
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
29 paź 2024
20 lip 2015
280
276
https://dbc.wroc.pl/publication/31560
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Branding w turystyce – przykłady wykorzystania przez narodowe organizacje turystyczne w wybranych krajach | 29 paź 2024 |
Marczak, Mirosław
Marczak, Mirosław
Gołucka, Joanna Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja
Brzezińska-Wójcik, Teresa
Marczak, Mirosław
Bilyk, Maryna Kratt, Oleh Pryakhina, Kateryna Trunina, Iryna
Mróz-Gorgoń, Barbara Całka, Aleksandra