The role of universities in city image creating. Case study of Jelenia Góra and Wałbrzych
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 391 ; Gospodarka lokalna w teorii i praktyce
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Oct 2, 2015
555
554
https://dbc.wroc.pl/publication/33041
Edition name | Date |
---|---|
Rola szkół wyższych w kreowaniu wizerunku miast. Studium przypadku Jeleniej Góry i Wałbrzycha | Jun 11, 2022 |
Adamczuk, Justyna
Kudzia, Monika
Kariozen, Wojciech
Bem, Agnieszka Prędkiewicz, Paweł Drelich-Skulska, Bogusława. Redakcja Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Ryńca, Radosław Kuchta, Dorota
Pochtovyuk, Andrew B. Pryakhina, Katerina A.
Godłów-Legiędź, Janina