Object

Title: Bariery w obszarze dzielenia się wiedzą w organizacji i sposoby ich ograniczania – refleksje z badań

Title in english:

Barriers in the area of knowledge sharing in organisations and the methods of their reduction – research insights

Creator:

Żarczyńska-Dobiesz, Agnieszka

Description:

Management Forum, 2015, vol. 3, no. 2, s. 44-50

Abstrakt:

Organizacja, funkcjonując w turbulentnym otoczeniu, wymusza na przedsiębiorstwach adaptację do zmian poprzez podejmowanie działań związanych m.in. z umacnianiem swojej pozycji konkurencyjnej. Szczególnego znaczenia nabierają dobre praktyki dotyczące dzielenia się wiedzą w organizacji. Niestety doświadczenie praktyczne pokazuje, że wiele firm nie posiada umiejętności reagowania na zmiany, nie wykorzystuje możliwości, jakie daje zarządzanie wiedzą i składające się na nią metody i narzędzia. Zasadniczym celem artykułu jest zidentyfikowanie najważniejszych barier i luk w obszarze dzielenia się wiedzą w organizacji oraz wskazanie sposobów ich ograniczania. Artykuł ma charakter teoretyczno-empiryczny, powstał na bazie literatury przedmiotu oraz praktycznego doświadczenia autorki

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2015

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/mf.2015.2.07 ; oai:dbc.wroc.pl:30418

Language:

pol

Relation:

Management Forum, 2015, vol. 3, no. 2

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Group publication title:

Management Forum

Format:

application/pdf

Object collections:

Last modified:

Jun 11, 2022

In our library since:

Nov 17, 2015

Number of object content hits:

3 506

Number of object content views in PDF format

3511

All available object's versions:

https://dbc.wroc.pl/publication/33679

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information