Badania ukierunkowane na budowę wartości klienta
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Research oriented toward building Customer Lifetime Value
Autor:Dobiegała-Korona, Barbara ; Krzepicka, Alicja
Temat i słowa kluczowe:badania jakościowe ; wartość dla klienta ; zarządzanie wartością klienta ; analiza wartości ; quality research ; value for customer ; Customer Lifetime Value management ; value analysis
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 237 ; Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: