Wartość dla klienta na rynku konsumpcyjnym – porównanie trzech modeli pomiarowych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Value for the customer on the consumers market – a comparison of three models of measurement
Autor:Sagan, Adam ; Siwy-Hudowska, Anna
Temat i słowa kluczowe:modele pomiarowe ; rzetelność skali ; teoria reakcji na pozycję ; wskaźniki refleksyjne i formatywne ; measurement models ; formative and reflective indicators ; reliability
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 237 ; Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: