Value for the customer on the consumers market – a comparison of three models of measurement
Sagan, Adam ; Siwy-Hudowska, Anna
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 237 ; Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Oct 18, 2022
Jan 14, 2016
350
367
https://dbc.wroc.pl/publication/34309
| Edition name | Date |
|---|---|
| Wartość dla klienta na rynku konsumpcyjnym – porównanie trzech modeli pomiarowych | Oct 18, 2022 |
Staniec, Iwona
Sagan, Adam Rybicka, Aneta Brzezińska, Justyna
Sagan, Adam Rybicka, Aneta Brzezińska, Justyna
Tworek, Katarzyna
Somprasong, Sirikarn Sakulsriprasert, Prasert Vachalathiti, Roongtiwa Kingcha, Pathaimas Janyathitipath, Thanachaporn
Boonkerd, Chuanpis Archasawat, Yatiga Sertkhamsorn, Wachiraporn Saensanoh, Panida Laddawong, Teerapat Kitsuksan, Thanawat
Giżewski, Stefan Jellonek, Andrzej. Promotor