Object

Title: Formaty kwestionariuszy twardych wywiadów drabinkowych – porównanie

Title in english:

Hard laddering questionnaires – comparison

Creator:

Myrda, Anna

Description:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 3 (24), s. 104-111

Abstrakt:

Celem artykułu jest zaprezentowanie wyników badania nad właściwościami trzech formatów kwestionariuszy wykorzystywanych w twardych wywiadach drabinkowych. Badanie dotyczyło motywów, jakimi kierują się adolescenci, wybierając zakupy w Internecie zamiast zakupów w tradycyjnych sklepach. W badaniu udział wzięło 88 uczniów klasy maturalnej liceum ogólnokształcącego. W pierwszym etapie analizy przeprowadzono miękkie wywiady drabinkowe z 18 uczniami. W drugim etapie uczniowie trzech klas samodzielnie wypełniali kwestionariusz zawierający część ladderingową w formacie 4×4, twardym skróconym, lub technikę wiązania konfiguracji. Użyte formaty twardych wywiadów drabinkowych zostały porównane na podstawie liczby i jakości otrzymanych za ich pomocą drabinek atrybut − konsekwencja − wartość. Najwięcej informacji zebrano za pomocą techniki wiązania konfiguracji, a najmniej – z wykorzystaniem formatu 4×4

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2015

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/noz.2015.3.09 ; oai:dbc.wroc.pl:31560

Language:

pol

Relation:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 3 (24)

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information