Object

Title: Multimedialny przystanek jako przykład implementacji ICT w komunikacji miejskiej

Title in english:

Outodoor media stop as an example of ICT implementation in public transport

Creator:

Badzińska, Ewa

Description:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2015, Nr 2 (36), s. 9-18

Abstrakt:

Rozwój i powszechny dostęp do nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych przyczyniły się do popularyzacji urządzeń interaktywnych. Rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów biznesowych stały się nieodzownym warunkiem kształtowania przewagi konkurencyjnej. Głównym celem publikacji jest zaprezentowanie innowacyjnego rozwiązania ICT w obszarze komunikacji miejskiej – pierwszego w Polsce multimedialnego przystanku. W pracy przedstawiono funkcjonalności zastosowanych narzędzi informatycznych dedykowanych dla klientów biznesowych. Na potrzeby realizacji celu pracy przeprowadzono badania desk research i wywiad bezpośredni ze współzałożycielem firmy GLIP – pomysłodawcy i twórcy prezentowanego rozwiązania informacyjno-komunikacyjnego. Publikacja ma charakter badawczo-analityczny, a przedstawione studium przypadku może stanowić punkt wyjścia do pogłębionych badań start-upów technologicznych

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2015

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:32598

Language:

pol

Relation:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2015, Nr 2 (36)

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information