Case study of a consumer boycott of LPP SA in the light of corporate social responsibility
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2015.414.16 ; oai:dbc.wroc.pl:33782
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 414 ; Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej. Nowe paradygmaty i konteksty badawcze
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
19 sie 2016
1 332
1329
https://dbc.wroc.pl/publication/37272
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Case study bojkotu konsumenckiego marek LPP SA w świetle społecznej odpowiedzialności biznesu | 11 cze 2022 |
Koszewska, Małgorzata
Krzysztofek, Anna
Karaszewski, Robert Jakubczak, Anna Hoppe, Grzegorz Gotowska, Małgorzata Dudziński, Piotr
Leszczyński, Piotr
Szcześniak, Anna