Strategia co-brandingu w kontekście zarządzania strategicznego
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Co-branding strategy in the context of strategic management
Autor: Temat i słowa kluczowe:co-branding ; zarządzanie marką ; strategia marki ; strategia rozwoju ; strategia konkurencji ; brand management ; brand strategy ; growth strategy ; competition strategy
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 444
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: