Rudawska, Edyta ; Bloch, Marta
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Mar 28, 2017
171
156
https://dbc.wroc.pl/publication/40254
Zakrzewska-Bielawska, Agnieszka
Mazur-Jelonek, Aneta Rychły-Lipińska, Anna Sałek-Imińska, Agnieszka Zajkowska, Monika
Wójcik-Karpacz, Anna
Kozakiewicz, Maciej Kurzyk, Bartłomiej
Krajewska-Nieckarz, Małgorzata Tyszkiewicz, Rafał
Wójcik, Dagmara Czernek, Katarzyna