Charakterystyka produktów regionalnych i tradycyjnych – wpływ na marketing
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Characteristics of regional and traditional products – impact on marketing
Autor:Kucharczyk, Monika ; Błaszczyk, Jolanta ; Seruga, Przemysław ; Piekara, Agnieszka ; Zimny, Sylwia ; Krzywonos, Małgorzata
Temat i słowa kluczowe:produkt regionalny ; rodzaje marketingu ; marketing terytorialny ; marketing nostalgiczny ; marketing sensoryczny ; regional product ; types of marketing ; territorial marketing ; nostalgia marketing ; sensory marketing
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Wybrane zagadnienia z bioekonomii ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 461
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: