Wartość jako uniwersalna miara sukcesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Value as universal measure of success in enterprise’s management
Autor:Łobos, Krzysztof ; Szewczyk, Mirosława
Temat i słowa kluczowe:wartość przedsiębiorstwa ; analiza czynnikowa ; determinanty kreowania wartości ; Diamenty Forbesa ; value of enterprise ; factor analysis ; determinants of value creation ; Forbes Diamonds
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 8, s. 379-388
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2011, Nr 8
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: