Identity for sale? Internal and external image of the city of Wrocław and its commodification
Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2017, nr 2 (50), s. 15-28
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
doi:10.5277/arc170202 ; oai:dbc.wroc.pl:37354
<sygn. PWr A5234III> ; kliknij tutaj, żeby przejść ; www.architectus.arch.pwr.wroc.pl ; kliknij tutaj, żeby przejść
Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej ; Architectus : Pismo Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, 2017, nr 2 (50)
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
25 cze 2019
18 wrz 2017
72
73
https://dbc.wroc.pl/publication/41408
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Tożsamość na sprzedaż? Wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny Wrocławia oraz jego komercjalizacja | 25 cze 2019 |
Dworniczak, Łukasz Drapella-Hermansdorfer, Alina. Promotor
Grzyś, Patrycja Łużyniecka, Ewa. Redakcja
Damurski, Łukasz Łużyniecka, Ewa. Redakcja
Rynio, Dorota
Jurkowska-Kucharska, Barbara Łużyniecka, Ewa. Redakcja
Małachowicz, Edmund Szynkiewicz, Adam
Bernaś, Agnieszka Łużyniecka, Ewa. Redakcja