A retrospective review of categorical data analysis – theory and marketing practice
Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 16, 2006, nr 1, s. 55-72
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
<sygn. PWr A5532II> ; kliknij tutaj, żeby przejść ; kliknij tutaj, żeby przejść
Badania Operacyjne i Decyzje ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 16, 2006 ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 16, 2006, nr 1 ; Operations Research and Decisions
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
5 lip 2019
15 gru 2017
56
56
https://dbc.wroc.pl/publication/43006
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Analiza danych dyskretnych w ujęciu retrospektywnym – podstawy teoretyczne i zastosowanie w marketingu | 5 lip 2019 |
Butryn, Barbara Fura, Marek Galanc, Tadeusz. Redakcja
Kapłon, Robert Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Kapłon, Robert Galanc, Tadeusz. Redakcja
Wędzki, Dariusz Galanc, Tadeusz. Redakcja
Fragnelli, Vito Stach, Izabella Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Kałuszko, Andrzej Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Owsiński, Jan W. Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Sinha, Pritibhushan Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja