The efficiency of the marketing planning model in the network organizations
Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008, nr 3, s. 53-69
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
<sygn. PWr A5532II> ; kliknij tutaj, żeby przejść ; kliknij tutaj, żeby przejść
Badania Operacyjne i Decyzje ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008 ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 18, 2008, nr 3 ; Operations Research and Decisions
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
5 lip 2019
15 gru 2017
66
64
https://dbc.wroc.pl/publication/43187
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Efektywność planowania marketingowego organizacji sieciowych | 5 lip 2019 |
Matuszewska, Aleksandra Witkowska, Dorota Galanc, Tadeusz. Redakcja
Trzaskalik, Tadeusz Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Fragnelli, Vito Stach, Izabella Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Ramsey, David Galanc, Tadeusz. Redakcja
Gambarelli, Gianfranco Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Mercik, Jacek Wiesław Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Kałuszko, Andrzej Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Owsiński, Jan W. Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja