Information behaviors of consumers in virtual space – opportunities and threats
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Sep 4, 2018
334
326
https://dbc.wroc.pl/publication/68502
Edition name | Date |
---|---|
Zachowania informacyjne konsumentów w przestrzeni wirtualnej – szanse i zagrożenia | Jun 11, 2022 |
Siuda, Dagna Grębosz-Krawczyk, Magdalena
Rogala, Anna
Pilarczyk, Bogna Rogala, Anna Sobocińska, Magdalena. Redakcja
Rogala, Anna Białowąs, Sylwester