Corporate rebranding – strategia rozwoju. Analiza przypadku firmy ZABERD S.A.
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Corporate rebranding − strategy of development. The analysis of ZABERD S.A. case
Autor:Mróz-Gorgoń, Barbara ; Szymański, Grzegorz
Temat i słowa kluczowe:branding ; kreowanie wizerunku marki ; strategia ; rebranding ; zarządzanie ; brand image creation ; strategy ; management
Opis: Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 526
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: