Styś, Aniela. Promotor ; Daszkowska, Marianna Elżbieta. Recenzent ; Drewiński, Marek. Recenzent
Rozprawa doktorska: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu, 2000, s. ; Autor nie wyraził zgody na upublicznienie rozprawy doktorskiej. Doktorat został zdigitalizowany i umieszczony w Bazie Wiedzy WIR. Udostępniany jest jednostanowiskowo po zalogowaniu w czytelni OIN Biblioteki Głównej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ul. Komandorska 118/120, bud. U). Serdecznie zapraszamy.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Sygnatura: DR 906 ; oai:dbc.wroc.pl:111342
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Dec 16, 2021
Oct 3, 2021
12
https://dbc.wroc.pl/publication/153533
Edition name | Date |
---|---|
Marketingowe aspekty kształtowania jakości oferty w przedsiębiorstwach usługowych | Dec 16, 2021 |
Daszkiewicz, Magdalena Pukas, Anetta
Wiktor, Jan W.
Daszkiewicz, Magdalena Mazurek, Edyta Pukas, Anetta
Wiśniewska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Małgorzata Zieliński, Grzegorz
Dąbrowska, Anna Wódkowski, Arkadiusz