Obiekt

Tytuł: Assessment of Customer Value and Evaluation of Customer Equity

Title in english:

Szacowanie wartości klienta i pomiar kapitału klienta

Creator:

Nowak, Edward

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 145, s. 121-131

Abstrakt:

Issues of customer value assessment are discussed from the perspective of customer relationship management concept. Advantages of customer relationship management are presented on the example of customer margin and net cash flows. Their respective values are used in evaluation of customer lifetime value and evaluation of customer equity. The relationships between customer profitability and customer costs are also presented.Keywords: customer relationship management, customer profitability,

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:119789

Language:

eng

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 145 ; Quantitative Methods in Accounting and Finance

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

Oct 30, 2023

Data dodania obiektu:

Jan 30, 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

46

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/157939

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji