Controllership for the marketing activity in a corporate
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1136, s. 143-150
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1136 ; Tendencje rozwojowe współczesnej rachunkowości zarządczej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 cze 2025
38
https://dbc.wroc.pl/publication/175304
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Controlling na potrzeby działalności marketingowej przedsiębiorstwa | 28 lip 2025 |
Jaworska, Elżbieta
Jaworska, Elżbieta
Jaworska, Elżbieta