Obiekt

Tytuł: Zarządzanie pracownikami z pokolenia paradoksów

Tytuł odmienny:

Managing the workforce from the full of paradoxes generation

Autor:

Żarczyńska-Dobiesz, Agnieszka ; Chomątowska, Barbara

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 2 (27), s. 196-206

Abstrakt:

Najstarsi przedstawiciele pokolenia „Z” wchodzą już na rynek pracy. Dla zarządzających zasobami ludzkimi oznacza to wiele wyzwań związanych z ich przyjęciem do przedsiębiorstw. Konieczne jest poznanie ich wartości, potrzeb, motywacji i zastosowanie adekwatnych do tego metod zarządzania zasobami ludzkimi. Zdaniem autorek sytuację komplikuje fakt, że reprezentanci pokolenia „Z” charakteryzują się pewnym przeciwstawnymi cechami, które niewątpliwie powodują trudności w pełnym ich zrozumieniu. Można ich określić mianem „pokolenia paradoksów”. Celem artykułu jest identyfikacja oraz ogólna charakterystyka paradoksów typowych dla przedstawicieli badanego pokolenia. W artykule podjęto również próbę odpowiedzi na pytanie: Jak zarządzać pracownikami z pokolenia pełnego paradoksów? Artykuł powstał na podstawie studiów literatury krajowej i zagranicznej oraz badań przeprowadzonych przez autorki niniejszego opracowania

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2016

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/noz.2016.2.16 ; oai:dbc.wroc.pl:32246

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 2 (27)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

2019-07-23

Data dodania obiektu:

2016-05-19

Liczba wyświetleń treści obiektu:

485

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

476

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/35509

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty

Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji