Data Mart Conception to Research the Effectiveness of Internet Promotion
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2011; Nr 187 ; Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2011, Nr 20
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
22 paź 2023
1 sty 2023
37
https://dbc.wroc.pl/publication/157386
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Koncepcja tematycznej hurtowni danych na potrzeby badania skuteczności promocji w Internecie | 22 paź 2023 |
Matouk, Kamal Orzechowski, Władysław Dudycz, Helena. Redaktor Hernes, Marcin. Redaktor Pondel, Maciej. Redaktor Rot, Artur. Redaktor
Łopaciński, Karol
Ziora, Leszek
Mazurek-Kusiak, Anna Wojciechowska-Solis, Julia
Kisielnicki, Jerzy Misiak, Anna Maria
Maciejewski, Henryk
Śmiałkowska, Bożena Dudek, Tomasz